Feb 26, 2015

Phytoscience. Kenapa Anda Perlu Mendaftar Sekarang




Kenapa jika anda sertai kami di Phytoscience anda masih lagi yang terawal???
1. KEAHLIAN PhytoScience baru mencecah 600k orang sahaja, populasi rakyat Malaysia seramai 30 Juta orang (pada 27 Feb 2014).. Kita masih yang terawal, jangan pula tunggu lagi 1 setahun baru nak join..
2. PhytoScience akan berpindah ke Wisma baru yang bernilai RM16 Juta pada 1 Mac 2015, bukti kekukuhan syarikat kita..
3. PRODUK yang bertaraf antarabangsa dan mendapat pengiktirafan inovasi.. Bukannya produk kopi 3in1 yang boleh dibeli di kedai runcit..
4. Bukti KEJAYAAN yang terlalu banyak dan telah mengubah kehidupan ramai ahli2nya.. Seramai 60 jutawan telah lahir selama 2 tahun 4 bulan syarikat ditubuhkan, setahun dari sekarang mungkin anda jutawan seterusnya..
5. PhytoScience sudah memasuki 14 buah negara dan akan terus pergi lebih jauh ke seluruh dunia.. Jika anda join hari ini, 5 bulan nanti jangan terkejut ada network anda dari Nigeria dan Afrika..
6. Pakej modal yang RENDAH dan mampu buat semua golongan.. Cuba bandingkan modal PhytoScience dgn perniagaan diluar sana, nak meniaga stall burger skrg pun minima modal kena ada RM4k-5k, sedangkan silver hanya RM270 sehari boleh dapat RM100-RM500..
Buat PILIHAN dan KEPUTUSAN anda dengan sebijak2nya, kehidupan kita setahun akan datang ditentukan oleh kita pada hari ini.. Jika wang simpanan kita tahun lepas masih sama atau makin kurang dengan hari ini, maknanya hari ini kita perlu berubah dan pilih jalan lain supaya tahun depan wang simpanan kita bertambah.. Jom UBAH.!

No comments:

Post a Comment