Sep 8, 2010

Pengumuman Raya

" Saya, penyimpan mohor besar Raja-Raja, dengan ini mengisytiharkan, Hari Raya Aidil Fitri Pada tahun ini jatuh pada hari Jumaat bersamaan 1 Syawal 1431 Hijrah." 



Mesti korang familiar dengan ayat kat atas ni kan. Biasa la. Pakcik tu umum tiap-tiap tahun tanpa penat jemu. Dari aku kecik sampai aku dah boleh bagi duit raya kat orang, pakcik yang sama je yang duk ucap tiap-tiap kali nak sambut raya.

Di kesempatan ini gak la aku nak mohon berjuta-juta kemaafan daripada korang semua andai aku ada buat sebarang salah atau silap ngan korang. Biasa la kan, kita sebagai manusia ni mana boleh terlepas dari buat sebarang kesilapan. Sedangkan Nabi junjungan kita Nabi Muhammad SAW pon maafkan umatnya, inikan pula kita sesama manusia. 

Selamat Hari Raya Aidil Fitri. Maaf Zahir Dan Batin

No comments:

Post a Comment