Apr 4, 2010

Tiz Zaqyah | Gambar Hot Tiz Zaqyah (NurKasih)

Pelakon Wanita Tv terbaik, Tiz Zaqiah. Sape yang tak kenal budak perempuan ni. Fames nak mampos sebab drama Nur Kasih. Dalam Nur Kasih, pakai tudung canti je, comel je tengok. Tapi hakikatnye... Fuh... leleh beb...

 Huhuuu... Indah dari luaran. Dalaman???



Hot seh.......



giler hot minah ni...




Tahniah di ucapkan kepada minah ni sebab menah anugerah. Baru first time calon dah menang....

10 comments:

  1. fuh...nampak lurah dendam....memang hot..huhu

    ReplyDelete
  2. tak minat tiz sbb ni lah,,huhu

    ReplyDelete
  3. hahah... Aku pon x bajet dia cam ni

    ReplyDelete
  4. Kalo bab penampilan mmng sexy..
    tapi minat jz sbb lakonan best dia 2...

    ReplyDelete
  5. Tiada guna drama berunsurkan Islam sekiranya pelakonnya 2 kali 5 juga. Astaghfirullah.

    ReplyDelete
  6. i ok je,xberani nk ngata,kdg2 yg pakai tudung pun sama,yg xbrtudung ade juga baik,mungkin penampilan luaran dia mcm,yg dia brlakon pakai tudung tu pun..dah rezeki dia,xperlu nk mngata lbh...

    ReplyDelete
  7. doakan yg terbaik ar kalau korg nak pmpn nih jadi lagi HOT,,!

    ReplyDelete
  8. bek la taya pkai pape..ag hot..berapi siap

    ReplyDelete