Mar 30, 2010

Masih Ada Dara Lagi Ke??? Check Balik


Cara cara nak tengok sama ada gadis-gadis yang korang kenal selama ni ada dara lagi atau pun tidak. Benda ni tak semestinya betul. Tapi aku dapat benda ni dalam artikel yang aku baca dalam internet gak and ada yang sokong. Diorang cakap benda ni memang ada dalam buku.

1)      Tengok tapak tangan : Retak pada bahagian kanan dan kiri tapak tangan kanannya menandakan gadis itu sudah tiada dara

Jika gadis itu masih dara, telapak tangannya samada sebelah kiri atau kanan tidak akan retak. Keretakan ini kelihatan jelas dengan urat-urat walaupun tangan gadis itu lembut. Sebalikknya gadis yang masih ada dara akan kelihatan kiri dan kanan telapak tangan kanannya licin dan lembut. Sebaliknya mereka yang tiada dara, jika ditekan pada bahagian kiri dan kanan tapak tangan kanannya, warna pucat akan berlaku dan lekukan akan kelihatan terlalu mudah menolak balik ke asal.
Walau bagaimanapun tidak semua gadis akan mempunyai sisi reka bentuk yang dinyatakan sedemikian. Ini selalunya berlaku pada gadis yang berkulit tebal dan agak kasar. Tetapi untuk mempastikan kedudukan sebenar gadis itu antara masih dara atau tidak, anda juga oleh memerhatikan pada bahagian tengah tapak tangan kanannya. Jika terdapat garisan yang terputus pada bahagian tengahnya bermakna gadis telah hilang daranya. Akan tetapi jika garisan itu tidak putus, bermakna gadis itu masih suci.

Tapi kalu awek korang tu baik, tak kan diorang nak wt benda tak elok kan...

p/s : ini hanyalah untuk tatapan sahaja. Untuk keterangan yang leih tepat, jumpalah orang lebih pakar dalam hal-hal macam ni.

Ikuti episod seterusnya : Melalui Jari Kelingking Pula

7 comments:

  1. mungkin aktif dalam sukan atau aktiviti lasak..sebab tu tak de

    ReplyDelete
  2. doktor dara ke ni? haha..


    http://belogbagus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. lol.. dara cream.. nice one =P

    ReplyDelete