May 3, 2010

Alhamdulillah.... Settle Final Exam



Masa yang aku tunggu-unggu sudah tiba... Hahahha... Aku berasa sangat gumbira... Final sudah settle,tinggal presenttion PSM je yang belum settle.... Ada lagi satu je bebanan yang aku kena tanggung...

Fuhhh.... Lama gak la aku tunggu.. Tinggal lagi 6 hari sebelum genap 4 tahun aku kat sini.... Plus masa aku duk buang masa dalam ni, dah dekat 8 tahun aku kat sini.... Gila ke apa...Hahahha... Nasib la ko kanip... Sape suh ko pilih nak blaja kat sini... padan muka ko... Orang lain kat luar tu ramai yan dah abis blaja... Ko kat sini dok terkapai-kapai lagi..... Hahahha...

Lantak la diorang dah abis ke blom, dah berjaya ke belom.... Aku pedulik apa. Bukan aku kacau diorang pon... rezeki masing-masing....Kat mana-mana pon boleh berjaya..... ( Poyo la plak ayat aku ni.). Agak lama gak la aku tak tulis entry n melawat blog-blog. Biasa la... bz skit duk membelek buku-buku... Pas ni semua buku-buku yang aku ada dah boleh simpan dalam kotak... Sape ada niat nak beli boleh la roger aku.... Hehhe

Aku Kembali..............

No comments:

Post a Comment