May 12, 2010

Dara & Teruna Untk Dilelong



Bunyi maca pelik je... tapi tu la hakikatnya... Ada gak benda macam ni belaku kat dunia ni ek... Aku ingat orang lelong prop je... Dara & teruna pon ada gak untuk dilelong... Kalau macam ni boleh bid kat lelong.com la... Hahahha

Benda ni pon aku baru je baca kat harian metro tadi.... Tengok macam menarik je, trus datang idea nak tulis...  Cuba baca artikel ni kalau korang tak sempat nak baca metro... Hehehe



Sebuah program realiti yang bakal diterbitkan tidak lama lagi akan menyaksikan gadis dan lelaki remaja melelongkan dara dan teruna mereka kepada pembida paling tinggi.

Program berkenaan akan diteribitkan oleh penerbit dokumentari, John Sisely yang sebelum ini dipaksa meninggalkan Australia selepas pihak berkuasa negara itu mengancam mendakwanya berhubung projek itu.

Dia kemudian memindahkan projek berkenaan ke Nevada, Amerika Syarikat, tempat terletaknya ‘bandar dosa,’ Las Vegas.

Siseley berharap memperoleh pembeli dalam lelongan yang akan disiarkan secara langsung dari sebuah rumah pelacuran.

Sisely menghabiskan masa lebih setahun mencari peserta lelaki dan wanita yang masih dara untuk menjual diri mereka di depan kamera.

Bercakap kali pertama sejak memilih peserta, Siseley berkata dia akan membayar setiap peserta sebanyak AS$20,000 (RM65,000).

Peserta juga akan menerima 90 peratus daripada harga jualan mereka. Baki 10 peratus itu akan diserahkan kepada rumah pelacuran itu.

Penerbit filem yang berpusat di Melbourne itu mengadakan saringan di Sydney tahun lalu dengan poster berbunyi ‘Dara Dikehendaki’ yang berlatarbelakangkan imej Virgin Mary.

Katanya: “Bahagian paling sukar ialah memberitahu ibu bapa. Mereka membenci saya.”

Hahahha... dah baca???? So, apa tunggu lagi.... Bid la... Hahahh......Benda pelik macam ni pon ada gak ke

No comments:

Post a Comment