Mar 31, 2010

Mari Uji Mata Kita


Mari kita uji sejauh mana ketajaman mata kita. Mata kita biasanya focus pada satu tempat je. kalau kta nak dapat pandangan yang lebih tepat, kita terpaksa mengecilkan anak mata supaya titik focus mata tertumpu pada apa yang kita nak tengok

Kat atas ni ada saru gambar. Secara jujur la.Apa yang korang nampak kali pertama pandang gambar ni?? kalau tak nampak apa-apa, cuba kecil kan mata korang sehingga 90% tertutup. Atau pun korang jauh kan sikit pandangan korang. Then korang akan nampak tulisan.

Apa ayat yang tertera diatas???

Mari mencuba

3 comments:

  1. Nampak cam "BAD EYES" kot. :)

    ReplyDelete
  2. BAD EYES

    But since I can read it mean I got good eyes..

    ReplyDelete