Mar 19, 2010

UPNM Raptorz : Selamat Tinggal

Tinggal kenangan

Dah masuk bulan ketiga aku meninggalkan team hoki UPNM...
Team yang banyak berjasa kepada UPNM...
walaupon baru ditubuhkan sejak 3 tahun yang lalu, Raptorz telah banyak mencatat kemengan...
banyak gak la kenangan ngan team ni...
dalam team ni xda perbezaan antara senior or junior...
yang penting respect tu ada lagi dikalangan ahlinya.....
cukuplah aku bersama ngan Raptorz ni hampir 2 tahun lebih...
last game aku bersama team ni adalah perlawanan terakhir MASUM League Div 2.. pastu dah xmain lagi dah....
lepas balik L.I je, join team balik tapi x berkesempatan menyertai mana-mana perlawanan...
pada bulan 1 tahun 2010, aku dengan rasminya keluar daripada team ni...
tapi... aku nye semangat main hoki tu still ada lagi...
just join kelab je la....





aku doakan korang boleh stay dalam MASUM League Div 1 ni lebih lama....
amin....

UPNM RaptorzZZZzzz.......

No comments:

Post a Comment