Mar 29, 2010

Lelaki Ada Buah Dada Besar ???


Serius la... Tapi ini adalah hakikatnya... Memang ternyata berlaku didunia ini apabila terdapat perkara sebegini berlaku.. Berikut merupakan keratan petikan akhbar Berita Harian pada hari ini :
BEIJING: Doktor di China mendakwa menemui seorang lelaki memiliki payu dara paling besar di dunia, selepas peladang tenusu itu datang mendapatkan rawatan di sebuah klinik pakar. 

Dr Zhang Lilan dari Hospital Jinan, berkata: “Pesakit berkenaan, Guo Feng, 53, adalah lelaki tulen dalam semua aspek kecuali saiz payu daranya yang amat besar menyebabkan beliau tidak selesa dan sukar melakukan kerja ladang.” 



“Payu dara saya mula membesar 10 tahun lalu. Cuma sejak kebelakangan ini ia menjadi terlalu besar. Saya pergi dari satu hospital ke satu hospital tetapi tiada pihak sanggup membantu,” kata Guo. .


mesti ramai kaum perempuan kat luar sana mengamuk selepas membaca akhbar ini... hehehhe.. Payah gak ek kalau memiliko saiz buah dada yang besar. Nak buat apa-apa kerja pon susah...

p/s : bersyukur lah dengan apa yang kita ada sekarang ni....

7 comments:

  1. penah nampak kat kl sentral masa naik tangga! hehe...blur kejap nak pastikan org tu lelaki or pompuan, and dapat dipastikan kelakiaannya...

    ReplyDelete
  2. ada tadi aku tgok pic dia
    kesian betul lelaki tu
    anyway 1st time aku singgah blog ko

    ReplyDelete
  3. kadet ke?
    baju tu macam kadet je. hehe..

    ReplyDelete
  4. apakah mereka tertakluk pada kanser payudara juga..haha

    ReplyDelete
  5. heee2x~
    erghh size ape tu bro?
    ;p

    ReplyDelete
  6. hahahha.....hurm mesti cup D kan hahahah

    ReplyDelete