Apr 1, 2010

Fasha Sandha | Cabaran Pelacur Kelas Atasan

Serius la..... Tak kan la awek cun cam ni nak jadi pelacur plak... Dah elok-elok terkenal, nak jadi pelacur plak...

Jangan salah anggap plak. Sebenarnya Fasha Sandha menyahut cabaran dengan membawa watak Frieda dalam drama bersiri Spa Qistina. Filem yang still lagi dalam pembikinan ini tak lama lagi akan ditayangkan sebanyak 13 episod. Dia dah bincang dah dengan falimy dia tentang nak bawak watak ni. kalau mak bapak dia x bagi, mesti dia x bawak nye... Giler ke apa nak bawak watak berat macam ni... Bukan semua pelakon yang berani bawak watak cam ni..

Bukan senang nak bawak watak pelacur ini. Kalau bagi aku belakon pon aku tak reti..(dah memang aku tak reti berlakon pon). Tapi mesti Fasha akan lagi top kalau dia bawak watak ni nanti. Mesti ramai peminat-peminat dia nak tgk dia bawak watak ni. (aku xda la minat sgt pon). Heheheh..

P/S : acik bawak watak baik je, bawak watak jahat skali skala apa salahnya... Hehehe

Fasha Sandha

5 comments:

  1. tp da mmg cm pelacor pon ade aku tgok..
    nseb da jdik artis jer..
    hoho~
    *statement maot*

    ReplyDelete
  2. wah.. gile weh. ddy pke betol2 pelacur. haha

    ReplyDelete
  3. siyesly, xsuka sgt dia ni. huhu...

    ReplyDelete