Apr 23, 2010

Selamat Hari Jadi Ibu...




Hari ini, tanggal 23 April 2010  genaplah usia seorang insan yang aku sayangi selama 47 tahun. Seorang wanita yang tidak pernah kenal erti jemu dalam membesarkan anak-anaknya. Seorang wanita yang bergelar 'ibu' ini sangat tabah dalam menjalani liku-liku hidup demi melihat anak-anaknya mengecapi setiap kejayaan... Mampukah aku untuk memenuhi hasrat seorang wanita yang bergelar "ibu" ni????

Hari yang berbahagia ni aku nak ucapkan ribuan terima kasih yang tiada nilai untuk dibandingkan kepada insan yang menyambut hari kelahirannya ke 47 pada hari ini. Tapi, apakan daya, aku tak da kat rumah... Kalau aku ada, comfirm aku akan buat satu majlis makan-makan untuk menyambut hari gumbira ini. Hanya ucapan "Selamat Hari Jadi " je yang mampu aku sampaikan dari sini... Hehehehhe...

Hadiah belom beli lagi.. Nak beli apa la plak kali ni ek.... Nak kena bawak mak cik g carik ni... Aku bukan pandai pon nak carik barang-barang pompuan... kang aku beli rantai emas 50 karat, mak aku tak pakai pulak... hhehehhe.... Kena tunggu cik Mito la...

Mak aku, mesti la aku sayang tahap gaban nye... Korang yang kat luar tu sayang tak kat mak korang??? Ada tak korang pernah bagi pape kat dia??? bagi la apa-apa pon... Bukan harga yang menjadi taruhan, tapi nilai penghargaan tu yang penting.... Sementara diorang masih hidup, tunaikan lah tanggungjawab kita sebagai seorang anak.

Selamat Hari Jadi , Ibu.....

No comments:

Post a Comment