Apr 19, 2010

My Version of Grooming Tips

Sekali lagi aku akan keluarkan bebeeapa TIPS dari blog aku sendiri. Sebelum ni aku asyik ambik tips dari blog korang semua je. Kali ni korang pulak boleb tibai tips aku plak. Tapi tips aku kali ni adalah untuk kebaikan umum. Tiada kaitan samaada yang masih hidup ataupon meninggal dunia. hehhehehe

This is personal. Dont be fool by any handshake. Haha.. Ini adalah tips penjagaan diri khas dari aku sendiri. Berdasarkan peerhatian aku selama 22 tahun ni, aku dah jumpa beberapa tips untuk menjadikan penampilan kita namak kemas sentiasa....

Antara yang perlu anda lakukan adalah

1) Pakaian - Pilihlah pakaian yang sesuai dengan korang. Jangan pakai baju yang dah lebih dari 3 hari... nanti cepat berbau

2) Aksesori - Benda ni biasa untuk perempuan. Korang kenalah pilih aksesori yang sesuai. Jangan main pakai je. Kalau tak sesuai, nanti kena bahan ngan kawan-kawan. Hehhehe

3) Alat solek - Yang ni buka untuk perempuan je. Lelaki lagi utama. Bukan alat solek yang mekap-mekap tu. Maksud aku korang nye personal things macam minyak rambut, perfume, body spray semua tu...

Antara ketiga-tiga tips diatas, aku nak tekankan tips yang ketiga. Yang ni akan menonjolkan diri korang. Aku bukan nak jual ubat ke apa ke. Tapi untuk kepuasan diri korang, aku syorkan satu benda kat korang semua. Terutamanya korang yang terlampaula aktif. So, bau peluh x menjadi masalah kat korang. Korang boleh cuba produk adidas ni. Adidas Action 3 ni adalah antara produk yang terbaik untuk mereka yang aktif. tiada lagi masalah kepada diri anda semua.

benda ni la yang aku maksudkan tu

So, selamat mencuba ye kawan-kawan. tips-tips yang lain akan menyusul kemudian hari....

Jom kita tengok mereka-mereka ni...








Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

No comments:

Post a Comment