Apr 28, 2010

Road Trip with My Broadband

Tajuk berita utama pada hari ini adalah "Road Trip with My Broadband". Hari ni aku nak story sikit kat korang semua pasal tajuk utama hari ni. hari ni aku tak nak citer pasal facebook, pasal gambar artis semua tu... Road trip ni banyak maksud dia... Kalau korang ni jenis yang suka jalan, comfirm la tau apa tu road trip...Hahaha..
Cuma yang best nye kat sini kalau korang buat road trip dengan bawak korang nye lappy dan juga broadband skali... Fuhhhhh


Aku ni dah la jenis manusia yang  amat meminati sukan bola sepak. Tak kira la kat mana je aku g, aku mesti nak  tengok bola gak.... Kadang-kadang tu yang menjadi masalah kat aku adalah kat mane aku nak tengok... Kalau tak dapat tengok live pon, tengok highlight pon jadi la.... Paling busuk pon dapat tau result....


Nak dijadikan cerita la... Ada sekali tu aku joi reunion bdk2 skolah aku kat Port Dickson.. Masa tu kira aku pon on da way nak balik umah gak la... So aku bawak skali la laptop aku n aku nye broadband kesayangan.... Malam tu plak ada game besar. kalau tak silap aku, game Man U vs Liverpool... Semua budak nak tengok la.. Game besar bbai.... Mesti kena tengok... 


Budak-budak semua penat sebab pagi tadi penuh ngan aktiviti... So, sekor-sekor malas nak gerak g kedai... Semua pikir cam ne nak tengok bola ni.. Pikir  punya pikir, tetiba ada idea datang plak... Aku ckp cuba try tengok guna online, Mana tau kot-kot boleh... Apa lagi... Bawak kua aku nye lappy n broadband, trus on... Nasib baik gua bawak benda ni.. sempat gal la layan game tu.... Berbaloi plak aku pakai Wiggy ni... Laju tahap gaban la.....


Bukan aku nak promote la, tapi yang kat luar sana tu kalau tak caye, korang test la pakai benda ni... Mesti layan nye la....


Benda ni la yg aku duk guna selama ni...P1w1max

Tapi kalau korang semua dapat join road trip yang Project Alpha organize ni, baik korang jangan lupa bawak apa yang aku pesan tadi... Kalau tak nanti hidup ni akan bosan je... Hehhehe












Layan this video....

Special thank to Project Alpha... Because... Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

No comments:

Post a Comment