Apr 18, 2010

Blog Aku.... Aku Punya Suka La

gambar yang tiada kena mengena ngan hidup aku


"Apa ko nak kisah??? Ni blog aku, aku punya suka la nak tulis apa. " ungkapan dari seorang insan yang tak tau nak cakap apa.

Tapi betol gak. Ni blog aku yang punya. Aku tulis semua entry ni tok suka-suka and bagi orang lain dalam dunia ni baca. Kalau korang semua ada masalah, aku pedulik apa. Bukan masalah aku pon. Janji aku happy. Hahahhaha....

Dah aku suka citer pasal bola, mesti la entry pasal bola lagi banyak dari entry-entry lain. Kalau nak citer lain, tunggu la citer lain dari aku. Buat masa sekarang ni, aku memang tengah gile bola. Tambah-tambah world cup dah nak start. Lagi la... Hahahhaha...

Tapi, buat masa sekarang ni aku dah tak boleh nak update blog aku macam dulu lagi. Aku skang ni tengah berperang. Sok aku dah start final exam aku...So, wish me luck ya....

Doakan la aku supaya berjaya dalam exam aku ni ye... AMIN..........

No comments:

Post a Comment