Apr 3, 2010

Dapat Earning From Nuffnang


Salam semua. Apa kabar pembaca-pembaca sekalian. Ari ni dah ari sabtu, Aku rasa dah dekat 3 minggu dah aku berkecimpung dalam dunai blog ni. Dah banyak gak la story aku masukkan dalam blog aku ni. Ntah la korang suke ke tak, aku pon tak tau. Heheheh

Dalam 3 minggu ni, aku dah start dapat earning from Nuffnang. Aku pon tak sangka gak la... Maybe sbb rajin kot post entry. Skang ni aku dah dapat dalam RM 22.00. Banyak kot. Aku rasa banyak la tu sbb aku baru je pon dalam dunia blog ni. Hehehhehe...

Aku gunakan semua tips-tips yang aku blaja dari Otai-otai blog. Banyak gak tips-tips yang bernas dari diorang ni. Hehehhe.. Anda semua macam ne??? Mesti lagi banyak kan. Hehehehhe

Kepada sesiapa yang menyokong blog aku ni, teruskan la. Kalau korang nak tips-tips pasal Nuffnang ni, korang boleh g blaja ngan sifu (bayangan) aku ni. Aku slalu blaja dari tips-tips yang dia post ... Hehehhe...

Selamat Mencuba....

p/s : Jangan klik pada iklan kat blog sendiri, klik kat iklan blog yang anda kunjung. Nanti kena banned from Nuffnang

No comments:

Post a Comment