Apr 5, 2010

My Favourite Sport

Semua orang kat dunia ni ada sukan masing masing. Terpulang la kat orang tu dia minat main ke atau minat tengok je. Kalau minat tengok pon dikira minat jugak kan. Kat sini aku nak story sikit kat korang tentang sukan yang aku minat. Kan aku  akap tadi  sukan yang aku minat tengok ngan sukan yang minat main.


Sukan yang aku minat tengok adalah sukan bola sepak. Sebut je bola sepak ni, semua orang tau. Sape yang xtau tu, pelik la. Baik jadi alien kalau tak tau sukan bola sepak. Aku minat giler tengok bola ni. Tapi, bukan semua jenis match aku layan. Aku just layan game Manchester United je sbb aku fan dia. Awek kesayangan aku pon sampai marah ngan aku. Huhuhuhu...Aku minat tengok je. Kalau nak main tu, boleh la sikit-sikit. Takda la terror mane. Tapi kalau ajak lawan, boleh je. Lawan ngan team Cap Ayam aku la.

Team Raptors Dari belakang


Sukan yang aku minat maian pulak adalah sukan hoki. Sukan ni bukan semua orang pandai main. Betul tak??? Kalau xda basic mmg tak boleh main. Kalau nak main pulak mesti ada kayu hoki. Hehehhe. Aku start main hoki ni sejak sekolah rendah lagi. Tapi aku main biasa-biasa je pon. Skang ni aku dah stop main sbb aku dah x terror dah. (macam la dulu terror). Huhuuhu...

Barangan Adidas Yang Cool

Biasa lepas main hoki ni, peluh kuar like 'hell" nye la. banyak nak mampos. Kalau ada yang badan berbau tu, kompem bau tengik nye la. That why la aku pakai body spray adidas Action 3 ni. Kurang sikit peluh n hilang bau badan Hehehehhe..

Ni je story yang aku nak story yang aku nak citer kat korang semua. Next time aku citer lagi ye... hahahha


This Story Sponsor by
Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

No comments:

Post a Comment