Apr 2, 2010

David Beckham :Bahan Gurauan "April Fool"

Bekas kepten England

Hahahaha... Satu dunia kena 'prank' ngan siaran radio kat Australia. Hampir semua pendengar radio kat sana percaya yang Beckham akan jadi penolong pengurus Australia pada Piala Duna nanti.  Topik yang hangat diperdengarkan di radio itu telah membuatkan hampir kesemua pendengarnya berasa gembira kerana menerima seorang yang berpengalaman dalam bola sepak menjadi sebahagian daripada skuad Soceroos.

Hahahaha... Benda ni leh jadi sebab Pengerusi Persatuan Bola Sepak Australia (FFA) menghantar sebakul buah-buahan dan sekeping kad kepada Beckham. Beckham yang baru sahaja selamat menjalani pembedahan kaki berasa terharu selepas mendapat bungkusan tersebut. Belia berasa dirinya dihargai di Australia.

Nak dijadikan cerita, pertemuan antara Beckham dan Pengerusi FFA adalah untuk membincangkan tentang perjanjian yang mana Bckaham akan menjadi penolong pegurus Socceroos. So, siaran radio pon buat la cerita.. Siap buat suara ala-ala Beckham lagi tu.. Mana pendengar diorang tak percaya... Kalau aku dengar pon aku caye gak.. Hehehehe...

p/s : Apa-apa pon, bio la diorang men ngan "april fool ni" Tu semua bukan budaya kita.

No comments:

Post a Comment